Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.




We zijn verheugd je tijdens onze jubileumbeurs te mogen begroeten als deelnemer.

Om alle belangrijke informatie voor zowel jou als onzelf goed in beeld te hebben, vind je hier alle relevante informatie en wat grenzeloze inspiratie!

Titel

De beurs vindt dit jaar plaats in Hal 3 & 4 van  Expo Houten (Meidoornkade 24, Houten) op zondag 16 en maandag 17 oktober:

Zondag 16 oktober 2022 van 12:00 uur tot 19:00 uur
Maandag 17 oktober 2022 van 14:00 uur tot 22:00 uur

Net als in 2015 pakken wij de beurs groots aan, omdat we wat te vieren hebben. In 2020 bestonden wij namelijk 45 jaar, en dat is natuurlijk reden voor een feestje! De afgelopen twee jaar werd dit feestje verplicht uitgesteld, maar nu 2 jaar later zijn wij er weer helemaal klaar voor.

Op zondag 16 en maandag 17 oktober hebben wij een hal van 5450m2 tot onze beschikking, die verdeeld zal worden in 4 continenten. Alle gasten zullen een ware reis maken, en gaan met een portie inspiratie weer terug naar huis. Help jij ons mee?


Om deze speciale beurs goed onder de aandacht te brengen, gaan we voor volop publiciteit zorgen. We maken onder andere optimaal gebruik van social media, onze website en uiteraard de pers. En ook dit jaar zal er een speciaal beursmagazine uit worden gebracht.

Terminal

In de terminal vind je meer informatie over alle Grenzeloos Genieten werelddelen.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

Afrika

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

Azië

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

Europa

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

Latijns Amerika

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

GRENZELOOS GENIETEN

De wereld van food blijft zich zodanig ontwikkelen dat vrijwel alles mogelijk is, en dat er - uitzonderingen daargelaten - haast geen goed of fout is. Er wordt niet meer in kaders of beperkingen gedacht.


Op het gebied van eten staat de wereld letterlijk en figuurlijk voor je open. Allerlei wereldse gerechten en ingrediënten krijgen vaste voet aan de grond in Nederland. En dan hebben we het over de écht authentieke versies; niet diegenen die we al jarenlang kennen van bijvoorbeeld de pakjes en de zakjes uit de supermarkt.


Niet alleen ingrediënten en gerechten vanuit het buitenland burgeren hier aardig in; ook allerlei internationale trends komen overwaaien en blijven ook nog eens hangen. Want wie denkt dat het ontbijt ’s ochtends na een uurtje of 11 toch echt wel is afgelopen, heeft het inmiddels mis. Als je zo eens rondkijkt bij diverse eetgelegenheden zie je het ’All Day Breakfast’ op menig menukaart prijken. Clockless Eating wordt dit fenomeen ook wel genoemd; ontbijten, lunchen en avondeten op tijdstippen wanneer de consument dat wil.


Als er iemand gevoelig is voor deze trend, is het wel de millennial: de consument die geboren is tussen 1980 en 2000. Het is de eerste generatie die is opgegroeid met het internet, die er massaal op uittrekt en reist om hele andere redenen dan de voorgangers. Hun referentiekader van smaken, geuren en texturen is veel groter dan eerdere generaties. Dit alles maakt ze avontuurlijker in hun houding ten opzichte van food. Waarom dit bovengenoemde zo belangrijk is? Omdat deze generatie onze toekomst is; dé consument die we in de versspeciaalzaak wil krijgen, en die we op zijn of haar wenken wílllen bedienen.


Over de toekomst gesproken: het thema dit jaar heeft niet alleen betrekking op de nationale en internationale keuken & trends, maar ook op duurzaamheid. Als we goed met de aarde omgaan, kunnen we hopelijk oneindig blijven genieten van al het moois en lekkers dat de aarde te bieden heeft. Producten en merken die een lage voetafdruk achterlaten hebben dan ook een streepje voor.